Monday, January 18, 2010

کشته شدن سید حسنی به دست سبزها زمینه ی ظهور را فراهم میکند


با توجه به اینکه شیعیان خروج و کشته شدن سید حسنی خراسانی را از نشانه های ظهور میدانند و با توجه به اینکه از دید ولایت مداران سید حسنی همان سید علی رهبر خودمان است نتیجه میگیریم که بسیجی ها باید دست از جنگیدن با سبزها بر دارند و با فراهم کردن زمینه ی سقوط و کشته شدن سید حسنی زمینه ی ظهور آقا را فراهم کنند
خبر زیر یکی از اخبار انصار نیوز در همین زمینه است:
عملیاتهای اخیر آمریکا وعربستان در سرکوب شیعیان یمن همکاریهای نزدیک سرویسهای اطلاعاتی آل سعود ، موساد و سیا را افشا کرد.

به گزارش البرز سازمان اطلاعات وجاسوسی رژیم صهیونیستی مشهور به موساد تحقیقات گسترده ای را درخصوص حکومت امام زمان (عج) و علایم ظهور آخرین منجی به انجام رسانده است.

براساس تحقیقات سازمان جاسوسی اسرائیل فردی که دراعتقادات کلیه ادیان آسمانی و ملل جهان از او بعنوان آخرین منجی یاد میشود قطعا همان امام زمان شیعیان است.

همین نتیجه منجر میگردد تا این سازمان جاسوسی به تحقیقات خود با موضوع علایم و چگونگی ظهور امام مهدی (عج) گسترش دهد.

سه نشانه سید خراسانی،سید یمانی و سفیانی از نکات مورد توجه موساد بعنوان علایم حتمی ظهور آخرین منجی در تحقیقات انجام گرفته بشمار میرود.

نتایج این تحقیقات اخیرا در دست مقامات آمریکایی، یمنی و عربستانی نیز قرار گرفته تا با اقدام به موقع مانع قیام سید یمانی در عربستان یا یمن گردد.

ازهمین رو عربستان با هدف جلوگیری از ظهور امام زمان و قیام سید یمانی پیش ازاین ظهور دست به عملیات جدیدی در میان شیعیان مناطق مختلف زده تا به شناسایی پیش از موعد این قیام دست یابد.

از سوی دیگر این سه کشور باگمان اینکه احتمالا سید یمانی در میان شیعیان انقلابی یمن است دست به کشتار های اخیر در این کشور زده اند.

عربستان اخیرا دست به بازداشت برخی شیعیان زده و آنها را در بازجویی ها برای رسیدن به سرنخی از محل مخفی گاه امام زمان (ع) تحت فشار قرار میدهد.

از سوی دیگر مطرح شدن این نکته که اصالت سید حسن نصرالله به یمن بازمیگردد و خانواده پدری رهبر شیعیان لبنان در دوران طفولیت وی را به لبنان منتقل کرده اند دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را با این گزینه روبرو ساخته که به احتمال قوی سید یمانی مورد اشاره در احادیث محکم شیعی و اهل سنت همان سید حسن نصرالله است .

برهمین اساس و بدلیل طی دوران کودکی آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در مشهد ایشان نیز ازمهمترین گزینه های پیش روی موساد بعنوان سید خراسانی مطرح میشود.

براساس همین تحقیقات موساد به این نتیجه رسیده است که سید حسن نصرالله همان سید یمانی است و سید علی خامنه ای همان سید خراسانی است که قبل از ظهور امام زمان (عج) با سپاه خود قیام می کنند.

اطلاعات مذکور اخیرا توسط یکی از کارکنان موساد که در تحقیقات انجام شده مشارکت داشته افشا شده است.

No comments:

Post a Comment