Sunday, February 7, 2010

جای هیچگونه مدارا با مزدوران باقی نمانده،این بار ماموران پلیس و بسیجیان را از زیر دست مردم نجات نمی دهیم

در مواردی که مزدوران پلیس و بسیج در دام مردم خشمگین می افتند در همان چند ثانیه اول عده ای دور مامور را می گیرند و او را از زیر دست و پای مردم نجات میدهند. خاطره ای از تظاهرات عاشورا دارم که با بازگو کردن آن قصد دارم چهره ی واقعی این افراد نجات دهنده را برای شما آشکار کنم. روز عاشورا یکی از بسیجیان جلوی چشم من به دست مردم اسیر شد. دو پسر جوان از بین جمعیت بلافاصله به کمک او رفتند تا بسیجی را از زیر دست و پای مردم نجات بدهند. چند نفر دیگر هم با حرکت این دو نفر جو گیر شده و به حمایت از او پرداختند. به هر حال بسیجی جان سالم به در برد. ساعتی بعد با حمله ی وحشیانه وانت های زره پوش پلیس جمعیت تظاهر کننده در خیابان کریمخان و میدان ولیعصر متفرق شد. بسیجیان و نیروهای پلیس کنترل منطقه را در دست گرفتند و سریعا شروع به پاکسازی دیوارها و بنرهای تبلیغاتی از شعارها کردند. من که بعد از آرام شدن اوضاع از ساختمانی که در آن گیر کرده بودم با ترس و لرز خارج شده بودم و قصد بازگشت به منزل رو داشتم با تعجب همون دو جوان نجات دهنده را دیدم که در جمع بسیجیان بودند. یکی باتوم به دست داشت و دیگری با یک اسپری شعارهای دیوار رو پاک می کرد. حالا که بعد از 8 ماه مزدوران نیروی انتظامی و بسیج از هیچ جنایتی فرو گذار نکرده اند بهتر است هنگامی که ماموران به دست مردم می افتند به آنها کمک نکنیم، اگر کسی می خواست اصلاح شود تا الان شده بود. به قول خود سردار احمدی مقدم دیگر جای هیچ گونه مدارا نمانده است. پس این بار مزدورها را از زیر دست و پای مردم نجات نمی دهیم. آگاه باشید کسانی که به کمک فرد مزدور می شتابند از افراد نفوذی بسیج و اطلاعات هستند تا با این کار تلفات نیروهای سر سپرده ی ولایت را کم کنند

No comments:

Post a Comment