Friday, January 29, 2010

صدا و سیما به گدایی از صنایع مشغول شده است

صدا و سیمای فاسد که پس از انتخابات با مشکل کمبود آگهی مواجه شده جدیدا با ایجاد شرکت های زیر مجموعه ی بازاریابی سعی در جذب آگهی از صنایع، به ویژه صنایع نسبتا سنگین دارد. این شرکت ها با تماس با مدیر بازرگانی کارخانه پیشنهاد پخش آگهی با شرایط ویژه را میدهند. در اغلب موارد که با پاسخ منفی بخش بازرگانی روبرو میشوند از رو نرفته و با صاحب کارخانه و یا رئیس هیئت مدیره تماس می گیرند که البته باز هم تیرشان به سنگ می خورد. این حرکت صدا وسیما در گدایی کردن از صنایع بحران مالی شدید در صدا وسیما را نشان میدهد. این موضوع را کارمند بازرگانی یکی از صنایع بخش خصوصی برای من بازگو کرد. طبق گفته ی این شخص در حالی که مدیر بازرگانی با لحن بسیار بدی جواب رد به نماینده صدا وسیما داده، بازاریابهای صدا وسیما به سراغ رئیس شرکت رفته و تو دهنی محکم تری از رئیس خورده اند.این گونه التماس برای پخش آگهی تا به حال سابقه نداشته است.

Tuesday, January 26, 2010

خاطرات خنده دار از امام و انقلاب: آخوند و دزدی دیلدو

قسمت دوم:
آخوند و دزدی دیلدو
در روزهای اول انقلاب ملاها و مردم انقلابی تمام شهرها رو در اختیار گرفته بودند، در بسیاری از موارد گشت های انقلابی فقط به پاسدارانی که ملا همراه آنها بود اجازه ی عبور می دادند. یکی از این ملایان که سالها آدم حساب نمی شده و حالا واسه خودش رئیس شده بود مال خطه ی سرسبز مازندران بود. این آخوند مکار پس از فرو پاشی رژیم به کاخ اشرف خواهر شاه رفته بود و کنترل اونجا رو به دست گرفته بود. پاسدارها هم به حساب ملا بودنش کاری باهاش نداشتند و طرف هر غلطی دلش می خواست می کرد. کار به جایی رسیده بود که در بهبهه و درگیری های اول انقلاب طرف با همون لباس آخوندیش روی ننو(تاب) اشرف تو حیاط کاخ دراز می کشیده و تاب میخورده، بعد از چند روز آخوندک به فکر دزدی از قصر میوفته و شروع می کنه به دله دزدی، معلوم نیست چقدر موفق به این کار شد و چیا دزدید؟ اما یک روز که پاسدارها موقع خروجش از کاخ بهش مشکوک شدند به بازرسی بدنی وی پرداختند و چیز جالبی دستگیرشون شد. آخوندک تو وسایل شخصی اشرف رو گشته بودو یه دیلدو(آلت مصنوعی) پیدا کرده بود. ظاهرا شکل ظاهری دیلدو به نظر آخوندک جلب اومده و تصمیم به دزدیدن اون گرفته، دیلدو رو زیر عباش پنهون کرده بود که پاسدارها گیرش انداختند. البته بعد از این ماجرا باز هم کاری به کارش نداشتن و اونجاها پرسه میزد.اما سوال اینجاست که پاسدارها بعد از پس گرفتن دیلدو، با دیلدو چه کار کردند؟ ثانیا آخوند متدین این دیلدو رو واسه چی می خواست؟

خاطرات خنده دار از امام و انقلاب: آب وضوی کشنده ی امام

به مناسبت 31 امین سالگرد رویت امام راحل در ماه توسط ملت شهید پرور به فکرم رسید خاطراتی که از دیگران در مورد انقلاب وامام شنیده ام رو از زبان اونها بازگو کنم. در مورد صحت این داستانها شک نکنید چون من از افراد قابل اعتمادی آنها را شنیده ام.
قسمت اول
آب وضوی کشنده ی امام
سال 60 یا 61 بود که در یکی از بیمارستانهای بزرگ تهران کار میکردم. رئیس بسیج بیمارستان فردی کله خر و خشک و از اون انقلابی های دو آتیشه بود. رئیس برادر زاده ای داشت که یک پسر بچه ی 10 یا 12 ساله بود که سرطان خون داشت و مرتب برای درمان به همین بیمارستان خودمون می آوردنش. این آقای رئیس بسیج که به طور اتفاقی سواد و عقل درست حسابی هم نداشت نشست با خودش فکری کرد که به عقل هیچ کدوم از ما دکترها نرسیده بود، با کلی زور زدن و پارتی جور کردن به هر زحمتی بود رفت جماران و آب وضوی امام رو برای شفای برادر زاده اش آورد. خیال کرده بود الان زرتی برادرزاده اش خوب میشه، پسر بچه بلا فاصله بعد از سر کشیدن آب وضوی امام مرد، ما رو میگی شروع به هرهر و کر کر کردیم تو بیمارستان، رئیس بسیج که خودش هم فهمیده بود تر زده واسه ماست مالی قضیه اینطوری استدلال کرد که بچه با خوردن این آب مقدس شفا گرفته و به دیار باقی شتافته و الان تو بهشت داره با حوری ها بازی میکنه. ما که مزخرفات این مردک رو باور نکردیم ولی هنوز که هنوزه فکر می کنم این آب وضو چه قدر کثیف و مسموم بوده که در جا بچه رو کشته؟ امام احتمالا قبل از وضو یه کار دیگه ای هم تو اون آب کرده بوده؟

ما چه جور معترضانی هستیم؟بعد از 22 بهمن اعتراضات را ادامه دهیم

ما چه جور معترضانی هستیم که هر دفعه میریزیم بیرون در عرض چند ساعت شهر رو در اختیار میگیریم، چند تا کشته و زخمی میدیم، تعدادی هم دستگیری و فردا صبح همون روز انگار نه انگار که اتفاقی افتاده مثل بچه های حرف گوش کن سر کار و کلاس و امتحانمون میریم و به رو هم نمی یاریم که هم رزمهامون کشته و دستگیر شده اند. نمونه اش رو روز عاشورا دیدیم. اینطور اعتراض هیچ فشاری به رژیم نمیاره، اگر برای 22 بهمن هم برنامه همین باشه همون بهتر که اصلا تظاهرات نکنیم، بهتره از همین الان در اطلاع رسانی برای 22 بهمن بگنجونیم که اگر خدای نکرده 22 بهمن کشته یا دستگیری داشت اعتراض رو در روزهای بعدش هم ادامه بدیم. کسانی که دستگیر میشن چشم امیدشون به ماست که تنهاشون نذاریم. باید اطلاع رسانی شه که روز دادگاه معترضین هم تجمع کنیم تا رژیم نتونه به این راحتی دادگاههای نمایشی بر پا کنه.

Saturday, January 23, 2010

شباهت عجیب خامنه ای به دایی جان ناپلئون

با دیدن سریال ماندگار دایی جان ناپلئون و رفتار عجیب دایی جان اولین چیزی که به ذهن آدم میرسه رفتار حکومت و در راس اون آقای خامنه ایه.
دایی جان و سید علی کاملا به هم دیگه شبیه اند. از اولش که بچه ها روی دیوار می نویسند ناپلئون خر است، دایی جان خودش رو به اون راه میزنه و به بچه ها میگه چرا دیوارو کثیف کردین؟ انگار نه انگار به خودش توهینی شده و انگار که فقط دیوار کثیف شده، نمونه ی این رفتار رو خامنه ای در سناریوی حتک حرمت امام اجرا کرد، که چرا به امام توهین کردید؟ انگار نه انگار که عکس خودش هم پاره شده بود.
دایی جان ناپلئون توهم خود بزرگ بینی داره و خودش رو شخص مهمی میپنداره که انگار تمام دنیا چشمشون به اونه، مش قاسم هم از روی ترس به تعریف و تمجید الکی از دایی جان میپردازه و دایی جان رو بیشتر در توهم خود بزرگ بینی فرو میبره. این رفتار هم از مشخصه های خامنه ایه، اطرافیان آقا با تعریف و تمجید و چاپلوسی بیش از حد اون رو در توهم ولی امر مسلمین جهان بودن فرو بردند، در حالی که در واقعیت رهبر یه کشور ضعیف جهان سومی با اقتصاد و صنعت درب و داغون و نفوذ کم در مجامع جهانیه که در اکثر رده بندی ها در 10 تای آخر قرار میگیره.
دایی جان به علت همین خود بزرگ بینی همیشه توهم توطئه و دشمنی رو هم در ذهنش می پروراند که نمونه ی بارز این خصلت در سخنان مقام رهبری در مورد دشمن دیده میشه، به ویژه اینکه دشمن مشترک دایی جان و خامنه ای انگلیسیها هستند.
مورد دیگر از شباهت ها مقایسه خود با شخصیت های بزرگ است، دایی جان فکر می کنه شبیهه ناپلئونه و همش تو زندگیش نشانه هایی از شباهتش به ناپلون پیدا میکنه، آقا هم از قدیم خودش رو با علی مقایسه میکرد و حتی در نماز جمعه ی قبل از روز قدس هم سرکوب بعد از انتخابات رو با رفتار علی با منافقین صدر اسلام مقایسه کرد
در آخر هم بازیچه قرار دادن مذهب برای رسیدن به اهداف هست که برای هر دو نفر خوب جواب داده، دایی جان با برگزاری روضه ی مسلم بن عقیل و جمع کردن عده ای از اراذل محل برای سینه زنی و به کمک آخوند حیله گر محله جلوی افشاگریه شوهر خواهرش رو میگیره، وصف دستاویز کردن مذهب توسط آقا رو هم که همگی زیاد شنیده اند و گفتنش تکرار مکرراته

Wednesday, January 20, 2010

سردار جعفری خبر داد: به مناسبت ایام الله دهه ی فجر سبز فروش ویژه 10 هزار واحد سوراخ موش تعاونی مسکن سپاه آغاز شد.

: فرمانده كل سپاه با بيان اينكه تامين سوراخ موش برای مسئولان، جهاد محسوب مي شود، گفت: جهادگران در امر مسكن سپاه، با مديريت انقلاب اسلامي خود معضل سوراخ موش را حل کرده اند.

سردار سرلشگر جعفری در مراسم کلنگ زنی 10 هزار سوراخ موش در آستانه ی سی امین سالگرد پیروزی انقلاب که مقارن با سقوط نظام گردیده از طرح فروش ویژه ی سوراخ موشهای تعاونی مسکن سپاه پاسداران به مناسبت ایام الله دهه ی فجر سبز خبر داد

به گزارش خبرگوزي فالس به نقل از روابط عمومي سپاه، سردار سرلشكر محمد علي جعفري فرمانده كل سپاه در مراسم كلنگ زني 10 هزار واحد سوراخ موش شركت جهاد خانه سازي رزمندگان وابسته به بنياد تعاون سپاه اظهار داشت: رفع معضل سوراخ موش در جامعه پر التهاب امروزي با روش‌هاي جاري امكان‌پذير نيست و اگر بخواهيم طبق برنامه مشکل سوراخ موش برای مسئولان نظام و پاسداران انقلاب را برطرف سازيم نيازمند اقدام جهادي و انقلابي هستيم تا در آينده دچار بحران شیشه نوشابه و غیره نباشيم.
وي با اشاره به معضل تهیه سوراخ موش برای حجم انبوه نيروهاي انقلابي كه پس از دوران پر افتخار و مقدس سرکوب و تجاوز در فتنه ی پس از انتخابات وسقوط قریب الوقوع نظام ولایت فقیه ایجاد شده افزود در طرح جهادی سوراخ موش دانشمندان بسیجی با استفاده از جدید ترین متودهای حفاری روسی موفق به ساخت سوراخ موش های ایمن، راحت، زیبا و مدرن با معماری اسلامی شده اند

این واحدها با توان بالای فنی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حفره های بلا استفاده اطراف شبکه فاضلاب شهر تهران تعبیه شده و دارای راههای فرار مخفی برای فرار احتمالی در صورت حمله ی عناصر آشوبگر می باشد.

جعفری افزود در طرح ویژه ی فروش سوراخ موش در ایام الله دهه ی فجر ارزش ملک خریده شده در دو ودیعه پرداخت می شود که ودیعه ی اول در هنگام ثبت نام و ودیعه ی دوم پس از سقوط نظام و همزمان با تحویل از خریداران دریافت میگردد

متقاضیان این طرح می توانند از اول بهمن ماه با در دست داشتن مدرک تجاوز خود از قبیل باتوم، شیشه نوشابه و یا آلت مبارکه به دفاتر موسسه اعتباری انصار مراجعه نمایند


Monday, January 18, 2010

کشته شدن سید حسنی به دست سبزها زمینه ی ظهور را فراهم میکند


با توجه به اینکه شیعیان خروج و کشته شدن سید حسنی خراسانی را از نشانه های ظهور میدانند و با توجه به اینکه از دید ولایت مداران سید حسنی همان سید علی رهبر خودمان است نتیجه میگیریم که بسیجی ها باید دست از جنگیدن با سبزها بر دارند و با فراهم کردن زمینه ی سقوط و کشته شدن سید حسنی زمینه ی ظهور آقا را فراهم کنند
خبر زیر یکی از اخبار انصار نیوز در همین زمینه است:
عملیاتهای اخیر آمریکا وعربستان در سرکوب شیعیان یمن همکاریهای نزدیک سرویسهای اطلاعاتی آل سعود ، موساد و سیا را افشا کرد.

به گزارش البرز سازمان اطلاعات وجاسوسی رژیم صهیونیستی مشهور به موساد تحقیقات گسترده ای را درخصوص حکومت امام زمان (عج) و علایم ظهور آخرین منجی به انجام رسانده است.

براساس تحقیقات سازمان جاسوسی اسرائیل فردی که دراعتقادات کلیه ادیان آسمانی و ملل جهان از او بعنوان آخرین منجی یاد میشود قطعا همان امام زمان شیعیان است.

همین نتیجه منجر میگردد تا این سازمان جاسوسی به تحقیقات خود با موضوع علایم و چگونگی ظهور امام مهدی (عج) گسترش دهد.

سه نشانه سید خراسانی،سید یمانی و سفیانی از نکات مورد توجه موساد بعنوان علایم حتمی ظهور آخرین منجی در تحقیقات انجام گرفته بشمار میرود.

نتایج این تحقیقات اخیرا در دست مقامات آمریکایی، یمنی و عربستانی نیز قرار گرفته تا با اقدام به موقع مانع قیام سید یمانی در عربستان یا یمن گردد.

ازهمین رو عربستان با هدف جلوگیری از ظهور امام زمان و قیام سید یمانی پیش ازاین ظهور دست به عملیات جدیدی در میان شیعیان مناطق مختلف زده تا به شناسایی پیش از موعد این قیام دست یابد.

از سوی دیگر این سه کشور باگمان اینکه احتمالا سید یمانی در میان شیعیان انقلابی یمن است دست به کشتار های اخیر در این کشور زده اند.

عربستان اخیرا دست به بازداشت برخی شیعیان زده و آنها را در بازجویی ها برای رسیدن به سرنخی از محل مخفی گاه امام زمان (ع) تحت فشار قرار میدهد.

از سوی دیگر مطرح شدن این نکته که اصالت سید حسن نصرالله به یمن بازمیگردد و خانواده پدری رهبر شیعیان لبنان در دوران طفولیت وی را به لبنان منتقل کرده اند دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را با این گزینه روبرو ساخته که به احتمال قوی سید یمانی مورد اشاره در احادیث محکم شیعی و اهل سنت همان سید حسن نصرالله است .

برهمین اساس و بدلیل طی دوران کودکی آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در مشهد ایشان نیز ازمهمترین گزینه های پیش روی موساد بعنوان سید خراسانی مطرح میشود.

براساس همین تحقیقات موساد به این نتیجه رسیده است که سید حسن نصرالله همان سید یمانی است و سید علی خامنه ای همان سید خراسانی است که قبل از ظهور امام زمان (عج) با سپاه خود قیام می کنند.

اطلاعات مذکور اخیرا توسط یکی از کارکنان موساد که در تحقیقات انجام شده مشارکت داشته افشا شده است.

Sunday, January 17, 2010

بعد از صدور انقلاب اسلامی به دنیا، راهپیمایی ساندیسی هم دنیا را فرا گرفت

طبق خبری که صدای آمریکا پخش کرد عده ای حدود 50 نفر متشکل از ایرانی های ولایت مدار و طبق معمول تعدادی لبنانی در مقابل سفارت ج.ا در رم درحمایت از خ.ر و ا.ن تظاهرات کردند وهمانند 9 دی حماسه ی ساندیسی دیگری آفریدند.
با توجه به این خبر احتمالا در چند روز آینده در دیگر پایتخت های اروپا هم تظاهراتی به این شکل( و احتمالا با حضور همین 50 نفرامروز) برگزار خواهد شد که نشان از صدور این سنت حسنه به دیگر کشورها دارد.